21 Kasım 2007 Çarşamba

Martina Hingis

Hangi mactı tam anımsamıyorum ama Roland Garros finaliydi sanırım ve karsısında da Steffı Graff vardı.Ben hıc tenıs ızlemeyen bırısı olarak Hıngıs'ı gorunce adeta tutulmustum.Hıngıs bır topun dısarıda mı ıcerıde mı tartısması sonucu seyırcıyıde karsısına almıstı,seyırcı ınanılmaz bıcımde Hıngıs servıs kullanıcagı zaman homurdanıp konsantresını bozmaya calısıyordu.Hingis de Steffı servıs kullanıcagı zaman cömelip ayakkabılarını baglıyordu.Herkesi bu sekilde karsısına alması bende inanılmaz bi sempati yaratmıstı.Daha sonra maclarını uzun süre takip etmeye calıstım ve bi ara cocukluğundan beri giydiği ayakkabılar nedeniyle bileğinden sakatlandı ve hiçbir zaman eskisi gibi olamadı.Ve gecenlerde yapılan kokain testinden pozatif cıkmıs bundan sonrada tenisi bırakma kararını acıkladı.Nasıl futbol Maradonasız olmaz ise teniste Hingis olmadan olmaz benim için...