1 Mart 2008 Cumartesi

Not Defteri #Vol 1

#pazar günü tren ile adaya dönüyordum,her zaman ki gibi.Haydarpasa'dan Adapazarı'na kadar ayakta gittim,buna benzer ilk sene olmustu,5 sene önce.
Neyse ki Ümit Aktan eşlik etti bana Gebze'ye kadar,Gebze'den sonra radyo cekmiyor.En son Kasımpasa'nın golünü dinledim,icim huzur doldu.
Bu arada Sapanca'dan iki tip bindi,ya haplanmıslardı yada icmislerdi.Elemanlardan birinin üstü tamamen boyaydı,kafasına da kopsonlu gecirmis,sacının götürünen kısımları da boyalıydı ama sac boyası değil,duvar boyasıydı.

#akm'nin önünden gecerken millet sinemadan dağılmıs,basörtülü bir abla'' 27 yıl sonra ilk defa filme geldim'' dedi.Dönüp 27 yıl bu film için mi bekledin diyecektim ama banane,bu arada mevzu bahis film Revep İvedik.

#ahmet cakar komik adam ama bazen cok ayar oluyorum kendilerine.Malum yarısma programındaki yarısmacılar tam saatli bomba,ahmet cakar'ın 15*5 sorusuna'' benim matematiğim kötüdür hocam''diye cevap veriyor yarısmacı.6 kere 7 sorusuna da ilkokulda carpım tablosunu ezberlemediğini itiraf ediyor.ama en bombası ahmet cakar 3 kere 3 deyince ''6'' dedi,cok tuttum bu lafı 3*3=6

#adadan otobüsle dönerken önde bir cift oturuyor,bende bitirme ödevi icin kitap okuyorum,eleman ısıkları kapatmam icin arkaya döndü ''aaa kitap mı okuyorsunuz ?''diye sasırmıs bir sekilde sordu.bende evet dayı der gibi kafamı salladım.İstanbul'a kadar yiyismelerini dinlemek zorunda kaldık tüm otobüs,ülke gelismiyor diyenlere duyurulur,cok modern olduk anasını satiyim...