1 Aralık 2007 Cumartesi

01 Aralık 2007 TTNet Beykoz-Mersin Büyükşehir Belediyesi





Aslında haftasonu için tüm plan Kasımpaşa-Bursaspor maçına gitmek için yapılmıştı ama Bimeks'in hp laptop için yaptığı indirim sonucunda kendimi 05,30 Adapazarı-Haydarpaşa treninde buldum.Kadıköyde kısa bir keşif tur attıktan sonra insanın istediğini elde etme duygusuyla eve dogru yöneldim.Bursa maçını kaçırdıktan sonra kısa bir uyku ve sonrasında salonun yolunu tuttum.Maç bir saat geç başlıyacağını öğrendiğimde hemen yan taraftaki amatör futbol maçlarının oynandığı Paşabahçe Stadına zıpladım.Zamanında bütün içerde-dısarda oynadığı maçlara gittiğim Mesudiye'nin Çubuklu ile maçı vardı.Ben eski günlerin,eski güzel günlerin hayalini kurarken bütün tribün hakeme sarmaya başladı,maç bittiğinde sahaya inenler felan...Biraz daha orada takıldıktan sonra basket macına geçiş yaptım ancak Beykoz benim bugüne kadar izlediğim en rezil maçını çıkardı.

Tamam eskiden de şampiyonluğa oynamazdık ama takım en azından mücadele ederdi ve sponsoru olmayan tek takımdık bunun gururunu yaşardık.Şimdi kadroya baktığımızda kağıt üzerinde oyuncular iyiler ama ruh yok.Erdal Bibo,Alper,Umut Tınay hepsi emekliliklerini yaşıyorlar Beykoz'da...Yabancılar dersen ABD' den değilde Tahtakaleden transfer gibiler ama biz bu salonda örgülü saclı Henry Dobbie' de izledik,yenilgi sonrasında hüngür hüngür ağlamasını da...Ne diyelim dön artık Dobbie...