18 Aralık 2007 Salı

Meksika Milli Takımı


Bir kaç yıl önce work&travel dalgasıyla ABD'ye gittik ama 3 ay boyunca tv den hiçbir maç izleme fırsatı bulamadım.Genel itibari ile amerikan futbolu ve beyzbol,eğer basketbol maçı varsa kendimizi şanslı hissediyorduk.Bir de Irısh pub tarzında bir mekan var futbol maçlarının saatlerini ve sonuçlarını camlara asıyor.Bende işe giderken yolumu uzatsam da önünde geçiyor ve iş zamanı kafamda oynuyordum maçları.İşte böyle bir zamanda eve geldim ve ümitsiz bir şekilde tv'yi açtığımda USA-Meksika maçına rastladım ve o an kendimi dünyanın en şanslı insanı hissettim.Hangi takımı tuttuğuma gelince tabiki ''Viva Mexico''dedim.O gün Meksika fena ağlattı futbol kültürü yoksunu insanları.O sebeple hep bir sempatim olmuştur,çim yeşili formaya sahip olan Meksika milli takımına birde Marquez'in ne kadar kazma olduğunu bilsemde yedekte kalmasına gönlüm el vermez Pes oynarken...